|
Solgt: RaspberryPi2b + tilbehør |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis Sorenok ikke står fast på sit bud kunne jeg være interesseret
![]() |
||
![]() |
||
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
|
Øhh.. kan ikke sende før mandag alligevel... sååee... :)
Så dit bud er 300kr inkl. porto, hvis Sorenok ikke vil? :)
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Ja, det er mit bud
![]() |
||
![]() |
||
Sorenok ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 84 |
|
Jeg har givet mit bud :-)
|
||
![]() |
||
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
|
Okay :)
Jeg lader den køre til i morgen aften, så gætter på dit bud ikke gælder mere, da du ville have besked nu. Eller tager jeg fejl af din besked her og i PM..? :)
|
||
![]() |
||
Sorenok ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2015 Sted: Århus Status: Offline Point: 84 |
|
Det et korrekt. Jeg finder noget andet så, vil ikke vente på svar og gider ikke auktioner, det har jeg eBay til :-).
|
||
![]() |
||
|
Smidt dig en PM igår, men ikke hørt tilbage fra dig? Ved ikk eom det er fordi forum er blevet opdateret, eller? :)
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
hvis du ikke hører noget, så send mig en pb.
|
||
![]() |
||
|
Takker, det gør jeg, giver dog lige ham lidt tid endnu.. :)
|
||
![]() |
||
|
PB sendt :)
|
||
![]() |
||
|
Stadig til salg...
|
||
![]() |
||
|
bump
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |