|
SOLGT! Rega RP 1(Nu med billeder) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
netsrik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2012 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
netsrik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2012 Status: Offline Point: 25 |
hvis du vil sende køber jeg gerne til 1200 kr.
|
|
![]() |
|
betamax ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Status: Offline Point: 24 |
Hey!
Jeg kan afhente i Århus og vil godt gi 1100. Kan komme imorgen fx? Tar du mobilepay? |
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Den bliver ikke solgt for hverken 11 eller 1200.
|
|
![]() |
|
de 1200 kr var dit eget forslag så hvad sker der?
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Hmm.. Det havde jeg helt glemt :D Det var da en latterlig lav pris jeg havde fået sat mig der.
Men netsrik, den er rimelig besværlig for mig at sende, så ser helst den bliver afhentet. Men jeg lader dine 1200 løbe til torsdag aften kl. 22, hvis ikke jeg får et bedre bud afhentet inden. |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Er villig til at give 1300 Kr. men så skal vi også handle nu.
|
|
![]() |
|
Den er solgt og bliver afhentet i dag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |