|
[SOLGT] S => 23" Full HD IPS skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2015 kl. 12:25 |
Hej hol.
Jeg har en helt fabriksny Hp Z23i, 23" Full HD IPS skærm i overskud, da jeg ikke kan få plads til 2 skærme på skrivebordet og ikke kan undvære min BenQ gamer-skærm. Kvittering haves ikke, men der er garanti direkte hos Hp via serie nummeret til 08.01.2018 lidt specs: http://www.computersalg.dk/produkt/2006958?varenummer=2006958&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser Billigste pris pr dags dato er 1580,- ifl. edbpriser, så jeg tænker HBO på 1000,- må være fair? Kan hentes i Valby og Østerbro i hverdagene og evt. Amager og Hørsholm i nogle weekender. Redigeret af Gucal - 01-Marts-2015 kl. 22:54 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1000,- incl porto.
Mvh BS
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan vi godt aftale smid en pb med dine oplysninger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |