recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ***SOLGT*** S: appletV 1 med 160gb HDD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

***SOLGT*** S: appletV 1 med 160gb HDD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ***SOLGT*** S: appletV 1 med 160gb HDD
    Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:20
***SOLGT***

Hej folkens!

Jeg har en AppleTV - første generation med 160gb harddisk. Den fejler intet, og kommer med XBMC installeret, men kan fabriksnulstilles, hvis det ønskes.

Kan afvikle alt til og med 720p video, da den ikke har FireCore installeret - men det kan naturligvis gøres af fremtidig ejer.

300,- + porto havde jeg forestillet mig. Er det for meget, så må I endelig sige til. Så må vi finde ud af noget.

Redigeret af RaGa_MuFFiN - 23-Marts-2013 kl. 17:33
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:32
Den køber jeg gerne for 300 + porto, hvis den er pæn og velholdt.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:34
Jeg vil med glæde tage et billede og sende til dig. Oplys mig blot email eller telefonnummer i en pb, så skal jeg sende et billede. Den fejler absolut intet.
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 17:31
hvor i landet er den?

jeg vil måske give lidt mere

Redigeret af Nikodk - 23-Marts-2013 kl. 17:32
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 17:32
Det er i nærheden af Herning, men den er desværre allerede væk :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu