|
SOLGT: S: Boston Acoustics SoundWare S 5.1 sæt |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Psy84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Perfekt, jeg er hjemme hele aftenen - lad os skrives ved efter kl 18 :) |
|
![]() |
|
KalleG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Det lyder godt :-)
|
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 109 |
Jeg byder 1100
|
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 109 |
Beklager det sene bud men har først lige set din annonce - har forståelse for hvis runde forlænges 1 time ;)
Kan muligvis afhente i aften |
|
![]() |
|
KalleG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Fræk der lige inden lukketid. Jeg byder gerne 1200
|
|
![]() |
|
For min skyld kan vi godt strække den en time :)
|
|
![]() |
|
Hvorfor er det frækt når jeg først lige har set annoncen - men byder 1300
|
|
![]() |
|
Fint med mig men ville være fedt hvis det ikke blev alt for sent. Skal smide ungerne i seng deromkring og vil gerne lige forbi at hente først hvis det lykkedes. Er det kl 19:00 nu?
|
|
![]() |
|
Yes kl 19, kan afhentes lige bagefter
|
|
![]() |
|
@Mdusen, det så bare lidt sjovt ud at der landede et bud kl. 17:59 på en auktion der sluttede kl.18:00. Det var sådan lidt "auction sniper" agtigt. Det var det eneste.
Jeg byder 1400,-
|
|
![]() |
|
Hekt enig og det var også derfor jeg skrev den efterfølgende kommentar da det ikke er min stil at lurpasse.
Jeg trækker mig så jeg gætter på at du kan afhente nu da der ikke er flere aktive bydere |
|
![]() |
|
Mdusen, jeg så ikke din kommentar no.2 før jeg havde skrevet min. Det var også bare sagt med et glimt i øjet hvilket er lidt svært over www.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |