|
(SOLGT!) S: Buffalo Terastation Live NAS |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2014 kl. 12:31 |
Buffalo Terastation Live NAS - Model: HS-DH-TGL/R5.
4 x 1tb harddiske sat op i RAID5. Fungerer upåklageligt. Forholder mig retten til alt. Befinder sig nær Vojens/Haderslev. Auktionen kører til tirsdag aften kl. 22. HBO 250 pp ![]() Redigeret af petrucci - 17-September-2014 kl. 15:00 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg ligger da ud med de 250 pp
hvor befinder den sig i landet |
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Som nævnt - omkring Vojens/Haderslev. :)
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
4x1gb var da ikke meget hehe
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
sorry, var lidt blind der
Treated: Nu er prisen jo også derefter og jeg må da indrømme at jeg snildt kan have en flot 1.5 GB TV episoder liggende på den Redigeret af Hackerjac - 14-September-2014 kl. 13:52 |
|
![]() |
|
Hoooov...ja ok, kæmpe tastefejl. Det er naturligvis 4 x 1 TERABYTE (tb) diske, der sidder i :)
|
|
![]() |
|
ja ok, den havde jeg sq heller ikke lige bidt mærke i, men budet står ved magt
hvor længe kører auktionen ? |
|
![]() |
|
Auktionen kører til tirsdag aften kl. 22. :)
|
|
![]() |
|
ok
|
|
![]() |
|
Har fået et bud på 300pp pr. mail.
|
|
![]() |
|
Fatterikk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Hjallerup Status: Offline Point: 51 |
350,- pp.
|
|
![]() |
|
Noteret :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |