|
SOLGT! S: Ekstern HD - Western Digital - 250 GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2015 kl. 19:30 |
Jeg har en ekstern harddisk i overskud. 250 GB.
Pris: 100 kr. Befinder sig i Aalborg, hvor den kan afhentes. Ved forsendelse bliver der pålagt omkostninger til emballage og porto. Jeg anser først en aftale for endeligt indgået, når betalingen er registreret. Der er samtidig oprettet en annonce på DBA, hvor der kan ses billeder. Redigeret af Among - 27-September-2015 kl. 11:36 |
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der kan bruge sådan en lille reserve-disk? Prisen sænkes til 100 kr.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Det kan vi jo prøve på. Smider lige en PB.
|
|
![]() |
|
Kern ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Odder Status: Offline Point: 22 |
Hvis den ikke er hentet, så er jeg interesseret.
Mvh. Mikael
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Den er afhentet.
![]() Tak for handlen. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Som Jørgen skriver, så er den solgt. Kan ikke lige skrive i emnefeltet, da jeg sidder med iPhone.
Tak for handlen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |