|
SOLGT: S: HTC One X + og HTC One X |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2013 kl. 22:04 |
Hejsa. Update 3. maj 2013.. Pris sat ned på HTC One X Og sælger også min HTC One X+ Befinder sig i København NV, eller Rødovre. HBO 1500,00. - kører indtil tirsdag 7. maj ![]() HTC One X + sælges.Som ny, alt medfølger. Æske osv. Ca. 2 mdr gammel Befinder sig i København NV, eller Rødovre. HBO 2000,00. - kører indtil tirsdag 14. maj
![]() Redigeret af Damhus - 20-Juni-2013 kl. 20:40 |
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Håber du finder den...
![]() Nå, - men det næsten lige så sædvanlige spørgsmål: Sim,- branding, - skader, ridser mm., kvittering, købsdato og -sted.? Håber ikke det er for mange spørgsmål, men jeg er da int. God dag
|
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Ja,tak.. Det skal jeg nok
![]() Det er ikke for mange spørgsmål, jeg kunne jo bare skrive dem fra start. Den er ikke simlåst. Den er ikke brandet. Det er en firmatelefon. Jeg har en følgeseddel der bekræfter leveringen. Den er fra 1. juni 2012. Ingen skader. At sige den ser ud som ny er måske at overdrive, men det er tæt på. Der en lille smule lommeridser på bagsiden. Den har fået skiftet skærm, så den er helt ny. Alt tilbehør er uåbnet, headset, lader osv. |
|
![]() |
|
Er der ingen der vil købe min telefon??
![]() |
|
![]() |
|
Et par detaljer:
HTC One X+, er også en firmatelefon, ikke brandet, ikke simlåst. |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
One x+ det er en 4g ikke også? Jeg hvis så byder jeg 2000
|
|
![]() |
|
Jo, det skulle jeg mene, tjek evt. her http://www.htc.com/dk/smartphones/htc-one-x-plus/ Jeg har noteret 2000,00 ![]() Redigeret af Damhus - 03-Maj-2013 kl. 13:22 |
|
![]() |
|
1600,00 budt på HTC One X |
|
![]() |
|
God Pinse..
![]() Jeg er vist kommet til at lade den dø lidt hen denne her.. Har stadig en HTC One X + til salg. 2 mdr. gammel, ser ud som ny, alt medfølger. Sakird har budt 2000,00, jeg lader den stå til mandag den 27. maj.
|
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Hvis sakird springer fra er jeg klar på 2000,-
|
|
![]() |
|
I orden, det er noteret. ![]() |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Jeg springer fra. Jeg har fundet en anden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |