|
SOLGT: S: HTC One X + og HTC One X |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sorry, gør jeg også, faldt over en på dba hvor aktionen ikke sluttede om 1 uge. Beklager ulejligheden.
|
||
![]() |
||
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
|
I orden..Min egen skyld, det er mig der sover. Så er den til salg igen. ![]() Den kører til tirsdag, så godt som ny (2 mdr) HTC One X+ |
||
![]() |
||
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
|
Er der virkelig ingen der er interesseret i en stort set ny HTC One x+ ?
Kan hentes med det samme, for 2000,00
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
1500,- for one x+
BS
|
||
![]() |
||
|
Den er lige belevet solgt..
![]() |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Det er ikke noget at græde over ;-)
BS
|
||
![]() |
||
|
Du har ret..
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |