|
Solgt...S: Hvid Sonos Play 5, 1. Gen. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2016 kl. 15:09 |
<span style=": rgb254, 254, 254;">Har en hvid Play 5 til salg.</span>
<span style=": rgb254, 254, 254;">Købt i Hifi-klubben i december 2013 (så en lille smule garanti tilbage).</span> Den er i fin stand, har bare stået på en hylde og udover en smule støv på oversiden, har jeg ikke fundet brugsspor på den. Har original emballage og kvittering. Kan afhentes lidt syd for Aalborg (eller evt. sendes) Smid nogle bud.... Forbeholder mig retten til hvad som helst ![]() Redigeret af thor-thor - 13-November-2016 kl. 17:44 |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følger lige med her :-)
Men byder da gladeligt 1750 kr afhentet - så er det ikke bare et "jeg kigger" indlæg jeg laver ;)
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Lyder fint, håber at der bliver noget "spænding" at følge med i
![]() |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Hej Thor-Thor
Kunne du være interesseret i at bytte med en Beolit 15 ? mvh Christian
|
|
![]() |
|
Hejsa
Står desværre ikke lige og mangler en Beolit, beklager....
|
|
![]() |
|
En tur til toppen...
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Kr. 1.850,- + fragt, så må jeg få solgt min beolit til anden side
|
|
![]() |
|
Tak for buddet |
|
![]() |
|
PB sendt
|
|
![]() |
|
PB set
![]() Er i øvrigt i Århus (Aa ![]() Ps venligst skriv bud i tråden....
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
Sæt den i DBA. Der bliver de typisk solgt for 2500.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Jep, tak for det. Troede bare at der ville være lidt mere interesse herinde. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |