|
SOLGT ! S: LG G Watch R |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2015 kl. 22:13 |
Hejsa,
Har dette ur til salg. 2 måneder gammel. Så flot som nyt men kan ikke vænne mig til at gå med ur. Er opdateret med LG Urbane firmware så det har wifi også (samme hardware) men kan stilles tilbage til original firmware hvis det ønskes. Befinder sig lige nord for Aalborg. Kvittering haves. HBO 800 PP mvh Jacob
Redigeret af mylle - 25-Juli-2015 kl. 09:40 |
|
![]() |
|
jon3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2009 Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne byde 600 + pp.
Mvh Jon |
|
![]() |
|
BoomBanG ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 148 |
Byder 750,- + pp
|
|
"Hellere styr på lortet end lort på styret"
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Ikke noteret. HBO 800
|
|
![]() |
|
BoomBanG ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 148 |
800,- budt så
![]() |
|
"Hellere styr på lortet end lort på styret"
|
|
![]() |
|
Noteret hvis det er PP. Jeg lader den køre til onsdag i næste uge. Slå til pris 1000kr PP. så sender jeg med det samme hvis man overføre penge via mobilepay.
/Jacob
|
|
![]() |
|
Solgt til BoomBanG via bud over PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |