recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT. S: Logitech Harmony 900 med ir blaster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT. S: Logitech Harmony 900 med ir blaster

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
basillus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2014
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basillus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2016 kl. 16:21
Hvis du opretter dig på gul og gratis, så kan du printe labelen ud, uden at oprette en salgsannonce...men DAO er også fint nok ;0)
Til top
Fakker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Aarhus
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fakker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2016 kl. 00:05
Ok skal lige finde ud af om jeg kan låne en printer, jeg har nemlig ingen selv mere.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2016 kl. 10:11
- ellers mener jeg at DAO giver mulighed for selv at skrive info på brevet pakken - ikke nødv. med printet pakkelabel.
Til top
Fakker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fakker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2016 kl. 11:32
Mange tak for hjælpen tipsen, men det bliver nok nødt til at blive via gul og gratis, da der ellers ville blive for langt til indleverings sted. Tongue

Til top
Fakker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fakker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2016 kl. 11:38
basillus har sendt dig en pb
Til top
Fakker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fakker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 12:12
Solgt Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu