recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - (Solgt!) S: Sony Xperia Z3 (sprit-ny)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

(Solgt!) S: Sony Xperia Z3 (sprit-ny)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: (Solgt!) S: Sony Xperia Z3 (sprit-ny)
    Sendt: 20-Januar-2015 kl. 21:25
Hej.

I forbindelse med mobil-abonnement skifte til Callme, valgte jeg at købe en Sony Xperia Z3 (sort) mobil sammen med abonnementet ved Callme.

Nu har jeg så valgt at sælge mobilen, da den er en tand for stor til min smag alligevel. Emballagen er kun lige åbnet for at se størrelsen af mobilen, ikke andet!

Dvs.:
- Der er stadig plastik/beskyttende emballagefilm på selve mobilen
- Den har IKKE været tændt overhovedet eller pillet ved (kun holdt i hånden for at tjekke størrelse)
- Alt tilbehør stadig indpakket i original film/emballage
- Kan ikke returnere den til Callme, da den er købt sammen med en PS4 som jeg beholder
- Der er kvittering på den
- Mobilen ankom i går så den er virkelig sprit-ny
- Mobilen er IKKE simlåst

Iflg. nettet koster Sony Xperia Z3 ca. 4.000kr de billigste steder. Jeg vil derfor ikke gå særlig langt under denne pris, da det vitterligt er som at købe en ny nede i butikken (husk, der er kvittering her også).

Giv et bud. HBO 3400kr. Kører kun denne tråd indtil torsdag aften eller et acceptabelt og seriøst bud er givet. Forholder mig retten til alt osv. i ved :)

Redigeret af petrucci - 23-Januar-2015 kl. 13:24
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 10:42
Jeg kiggede lige på Callme's site og kiggede efter den pakke du har købt. Og der står i annoncen at det er en Z3 Compact ?

Så er det en Z3 eller en Z3 compact ?

Z3 Comapct koster det billigste sted 3290,-
Z3 koster 3199,-

Priser er taget fra pricerunner ...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 12:53
Det er en Z3 :)

Se evt. her: http://www.callme.dk/januar-udsalg#

Den pakke findes både med Z3 og Z3 compact. Prisen på de 3199kr du har fundet er for den hvide Z3 og virker ret mystisk når resten på Pricerunner ligger fra 3900kr og op af. Det virker lidt suspekt, så jeg fastholder mit HBO :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 20:08
Mobilen er nu på diverse andre netsider, bare til information :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 14:50
Recordere.dk exclusive. Den første der byder 3.200kr (inkl. porto!), er ejer af en spritny uåbnet/utændt Sony Xperia Z3 med kanon batteri-levetid (iflg. anmeldelser) :)
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 17:12
hvor bor du
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 20:39
Det sydjyske. Kan afhentes i Vojens-Haderslev-Aabenraa området :)
Til top
capperdude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 01:52
3000 ved hurtig handel. Kan hente :)

Så forsvinder portoen, og du kan få pengene i hånden :)

Redigeret af capperdude - 23-Januar-2015 kl. 01:54
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 09:16
Må takke pænt nej til det tilbud :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 13:24
Mobilen er solgt til 3150kr - "lukker" tråden :)
Til top
CoBlockOut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-August-2014
Sted: Fredensborg
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoBlockOut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 04:32
Jeg har selv haft en Sony Xperia Z3 i noget tid nu - min skærm er allerede super ridset!
Er der nogen som har erfaringer med beskyttelsesfilm? Er det her noget der kan bruges?
Peter - coBlockOut
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2007
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 09:52
Jeg har ikke erfaring med lige præcis det beskyttelses film du linker til.

Men jeg bruger/har brugt beskyttelses film på de sidste par mobiler jeg har haft, samt cover.

På det seneste er jeg skiftet til hærdet glas (Tempered glass). Det burde kunne holde til en del mere en normal beskyttelses film.

Bestiller det på ebay til omkring 15-25 kr per stk inkl. forsendelse.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu