|
(Solgt!) S: Sony Xperia Z3 (sprit-ny) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2015 kl. 21:25 |
Hej.
I forbindelse med mobil-abonnement skifte til Callme, valgte jeg at købe en Sony Xperia Z3 (sort) mobil sammen med abonnementet ved Callme. Nu har jeg så valgt at sælge mobilen, da den er en tand for stor til min smag alligevel. Emballagen er kun lige åbnet for at se størrelsen af mobilen, ikke andet! Dvs.: - Der er stadig plastik/beskyttende emballagefilm på selve mobilen - Den har IKKE været tændt overhovedet eller pillet ved (kun holdt i hånden for at tjekke størrelse) - Alt tilbehør stadig indpakket i original film/emballage - Kan ikke returnere den til Callme, da den er købt sammen med en PS4 som jeg beholder - Der er kvittering på den - Mobilen ankom i går så den er virkelig sprit-ny - Mobilen er IKKE simlåst Iflg. nettet koster Sony Xperia Z3 ca. 4.000kr de billigste steder. Jeg vil derfor ikke gå særlig langt under denne pris, da det vitterligt er som at købe en ny nede i butikken (husk, der er kvittering her også). Giv et bud. HBO 3400kr. Kører kun denne tråd indtil torsdag aften eller et acceptabelt og seriøst bud er givet. Forholder mig retten til alt osv. i ved :) Redigeret af petrucci - 23-Januar-2015 kl. 13:24 |
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kiggede lige på Callme's site og kiggede efter den pakke du har købt. Og der står i annoncen at det er en Z3 Compact ?
Så er det en Z3 eller en Z3 compact ? Z3 Comapct koster det billigste sted 3290,- Z3 koster 3199,- Priser er taget fra pricerunner ...
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Det er en Z3 :)
Se evt. her: http://www.callme.dk/januar-udsalg# Den pakke findes både med Z3 og Z3 compact. Prisen på de 3199kr du har fundet er for den hvide Z3 og virker ret mystisk når resten på Pricerunner ligger fra 3900kr og op af. Det virker lidt suspekt, så jeg fastholder mit HBO :) |
|
![]() |
|
Mobilen er nu på diverse andre netsider, bare til information :)
|
|
![]() |
|
Recordere.dk exclusive. Den første der byder 3.200kr (inkl. porto!), er ejer af en spritny uåbnet/utændt Sony Xperia Z3 med kanon batteri-levetid (iflg. anmeldelser) :)
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
hvor bor du
|
|
![]() |
|
Det sydjyske. Kan afhentes i Vojens-Haderslev-Aabenraa området :)
|
|
![]() |
|
capperdude ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
3000 ved hurtig handel. Kan hente :)
Så forsvinder portoen, og du kan få pengene i hånden :) Redigeret af capperdude - 23-Januar-2015 kl. 01:54 |
|
![]() |
|
Må takke pænt nej til det tilbud :)
|
|
![]() |
|
Mobilen er solgt til 3150kr - "lukker" tråden :)
|
|
![]() |
|
CoBlockOut ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2014 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 23 |
Jeg har selv haft en Sony Xperia Z3 i noget tid nu - min skærm er allerede super ridset!
Er der nogen som har erfaringer med beskyttelsesfilm? Er det her noget der kan bruges?
|
|
Peter - coBlockOut
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Jeg har ikke erfaring med lige præcis det beskyttelses film du linker til.
Men jeg bruger/har brugt beskyttelses film på de sidste par mobiler jeg har haft, samt cover. På det seneste er jeg skiftet til hærdet glas (Tempered glass). Det burde kunne holde til en del mere en normal beskyttelses film. Bestiller det på ebay til omkring 15-25 kr per stk inkl. forsendelse.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |