recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT S/V B&W cm7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT S/V B&W cm7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2007
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT S/V B&W cm7
    Sendt: 10-Juli-2021 kl. 22:39
Jeg har et par B&W cm7. Den ene har et hak på toppen og en flækket diskanten. Jeg har tidligere skiftet diskanten på den anden. Jeg mener den kostede omkring 500 i hifi klubben. Udover diskanten på den ene spiller de super. Hvad kan man få for sådan et par?

Redigeret af Sert - 18-Juli-2021 kl. 10:41
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2021 kl. 07:58
overvej også at tage billede af hak i toppen, det kan jo være mange ting Smile
Mvh.

Casper
Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2021 kl. 12:01
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2021 kl. 14:04
ok hakket er ærgerligt når det er laksort men ok det jo ikke noget for lyden. Er de andre ‘mærker’ i toppen bare genskin fra loftet? Ved du hvor gamle de er?   

Redigeret af Kief - 11-Juli-2021 kl. 14:04
Mvh.

Casper
Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2021 kl. 15:28
Det er genskin og støv. Der er nok nogen meget små ridser, hvilket nok ikke helt kan undgås. Jeg mener de er fra 2010.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu