|
**SOLGT** S: Valgfri film på blockbuster.dk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2015 kl. 18:01 |
Hej
Hermed sælges voucher til valgfri film på blockbuster.dk . Værdi op til 49 kr. :) Betaling med MobilePay eller Swipp - så sendes koden. Kan bruges frem til 1.1.2016. HBO 20 kr. / Christian Redigeret af Samsung_M - 20-November-2015 kl. 21:31 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et det tilladt at videresælge koden, jvf. nedenstående?:
M.v.h. |
|
![]() |
|
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
Hej Henrik
Jeg har ikke bestilt den via blockbuster.dk så det skal jeg lade være usagt :) /Christian |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Selvfølgelig er det lovligt.
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Den køber jeg gerne. Jesper
|
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Sender du koden. Jesper |
|
![]() |
|
Hej Jesper
Liggersom en PM fra i går - har også fået kvittering for læst besked - ellers kan du få den på SMS :) UPDATE! Shit mand - havde svaret på en forkert besked i Recorders beskedsystem - beklager!!! Jeg har talt med ham der har fået beskeden - han har lovet at slette den og ikke bruge koden - skriver lige en PM til dig Jesper! / Christian Redigeret af Samsung_M - 21-November-2015 kl. 14:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |