|
SOLGT --- S: Vantage HD8000C harddisk-recorder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen F. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2013 kl. 06:18 |
Solgt til Norbert den 18/4-13. ---- Vantage HD8000C harddiskoptager til kabelnet sælges: http://www.dba.dk/andet-maerke-vantage-hd8000c/id-1000541597/ TwinPVR, MPEG4 H.264, 1 Tb harddisk Seagate Pipeline (mulighed for eksterne harddiske via usb), DVB-C twin-tuner kan optage 2 programmer samtidigt og afspille et 3. på samme tid, timeshift, timeroptagelse, EPG, HDMI, FullHD, netværk, CI+ 2 porte til kort, USB ind/udgang hvor man kan overføre optagelser til pc hvorfra de kan brændes på DVD mv, strøm: 0,5W/20W, inkl. fjernbetjening, orig. emballage og manual medfølger, kvittering haves, rigtig flot og velholdt, produceret i Tyskland, købt nov. 2009, nypris 6000 kr. Sælges for 1.500 kr. Redigeret af Steen F. - 19-April-2013 kl. 02:48 |
|
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, NAD C320, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
|
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kunne jeg da godt være interesseret i. Min egen er lige gået i udu. Hvad er årsagen til, at du vil af med den?
|
|
![]() |
|
Steen F. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 566 |
Hej Norbert. Jeg har lige investeret 5000 kr. i en Panasonic med indbygget BluRay-drev så jeg kan brænde optagelserne direkte. Det er faktisk den eneste årsag - og så at forandring fryder :-) Nogle gange skal man bare ha' noget nyt "legetøj". Vantage'en har jeg haft i lidt over 2 år, så det var tid til at prøve noget nyt.
Hvor er du bosiddende henne? Jeg er i Kolding og du er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi. Send gerne en personlig besked herinde, så ta'r vi resten på mail/tlf. :-) |
|
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, NAD C320, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
|
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Jeg er bosiddende i København, men jeg tror ikke, jeg får de store problemer med at finde ud af den. Har en 7100, som desværre lige er gået i stykker, men den er nok ikke meget anderledes at styre, end den du har, kunne jeg forestille mig. Men hvis den ellers ikke fejler noget, er jeg da meget interesseret.
|
|
![]() |
|
bennyn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Når man overfører optagelser til PC for at brænde ned på DVD, skal de så kodes om eller kan det gøres direkte?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |