|
SOLGT: S: Windows 7 mediecenter PC til kabel TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2014 kl. 14:07 |
|
OPDATERET ny pris pr. 02.06.2014 Her lidt yderligere specs: Bundkort: Gigabyte Technology H55M-UD2H Processor: i3 CPU 540 @ 3.07GHz DUAL CORE ![]() ![]() ![]() ![]() Windows 7 32 bit, 4GB RAM, Intel i3 processor, Intel HD Graphics, nyere 500 GB SSD!, 1 intern Floppy DTV tuner, 2 eksterne Fire DTV tunere. Silverstone kabinet, Logitech bluetooth Dinovo Mini tastatur. Kvalitets CPU køler. Blu-ray/DVD drev/brænder samt Power DVD software Microsoft fjernbetjening Støjsvag Antennekabler samt antennesplitter medfølger 100% funktionsdygtig - plug and play Nypris inklusive 2 hardware-opgraderinger ca. kr. 16.000 Sælges da opsagt Stofa. Salgspris ved hurtig handel nu kr. 3.000
Redigeret af acidman - 27-Juni-2014 kl. 11:45 |
||
![]() |
||
tbbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej
Kan du specifisere hardwaren i mediecenteret? Mvh |
||
![]() |
||
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
|
Jeg kan desværre ikke huske de specifikke komponentbetegnelser, men undersøger det gerne hvis det har afgørende interesse? Jeg oplever mediecenteret som hurtig og kraftig i hverdagen - ikke mindst grundet den 500 GB SSD - den var alt andet end billig, men har utvivlsomt stor betydning i responstid og generel hastighed. Har også brugt mediecenteret til lokal streaming fra NAS (store MKV filer etc) og streaming fra Netflix og Headweb - det er naturligvis ikke det mindste problem :-)
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
|
Ikke for at være et skarn, men det er satme ikke nemt og vide om du sælger æble eller biler..
Så er tråde jo lige som ikke ret meget værd hvis du vil have folk skal byde på det, så må du lokke en til at hjælpe dig med at finde ud af hvad du har, eller finde kvitteringen.. der stå det nok på. En ny du beskriver rimlig godt koster 6800 for ny http://www.dba.dk/casad/1000293647/c7c718df-86f0-4abb-bed1-ca9fe5c3ef9a/ Redigeret af Benjamin7 - 16-Maj-2014 kl. 21:27 |
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
![]() |
||
|
Jeg kan godt forstå din mening (hvilket også er årsagen til at jeg har prissat lavt) omend din påstand om æbler og biler måske er sat lidt på spidsen - hr. og fru Danmark kender sjældent til alle specs når de køber PC - kun de overordnede - det skal bare virke. Den du linker til har heller ikke flere oplysninger :-) Alene SSD har kostet ca. 2300 for 1 halvt år siden. Fakturaen med specs er gået tabt efter mail-konvertering, men jeg undersøger det gerne hvis du har oprigtig interesse - Så tager jeg en dialog med butikken?
Redigeret af acidman - 16-Maj-2014 kl. 21:38 |
||
![]() |
||
MadsBP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2014 Sted: midtjylland Status: Offline Point: 3 |
|
Når maskinen ikke er ældre end 6 måneder. Må du gerne høre butikken ad, om du kan fremskaffe fakturaen tak. Jeg kunne godt være interesseret, hvis det er et lækkert kabinet og en fin tuner :)
|
||
![]() |
||
|
Hejsa.
Er købt i 2009 og opgraderet af to omgange, senest med komplet nyt bundkort, Intel CPU og RAM. For et halvt år siden kom der så også SSD i. Hvis du stadig har interesse undersøger jeg gerne komponenternes specifikke betegnelser :-) |
||
![]() |
||
|
Har opdateret med yderligere specs og billeder samt sat prisen til kr. 4.000
![]() |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
|
----hvor----?
|
||
![]() |
||
|
Sønderborg :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |