recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt. S: X-box one X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt. S: X-box one X

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Puroresufan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puroresufan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt. S: X-box one X
    Sendt: 06-September-2020 kl. 12:06
Solgt

OVervejer at sælge min Xbox one x i hvid, lidt over 1 år gammel, købt i Power, med 1 controller og disse spil: Red dead 2, Frostpunk, x-com2, x-com2 , Call of duty WW2. Virker perfekt. Vil helst sælge herinde frem for DBA. Kom med bud. 

Befinder sig i Valby.


Redigeret af Puroresufan - 08-September-2020 kl. 23:34
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2020 kl. 14:34
Ikke at jeg er på udkig efter en, men jeg kan godt give en plov. Så er vi i gang 😊
Men dba er da et langt bedre sted at sælge, er det ikke? Så vidt jeg kan se på tråde her inde, så er der ikke færre der holder aftaler.
Mvh. l'Blundt
Til top
Puroresufan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puroresufan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2020 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af l'Blundt l'Blundt skrev:

Ikke at jeg er på udkig efter en, men jeg kan godt give en plov. Så er vi i gang 😊
Men dba er da et langt bedre sted at sælge, er det ikke? Så vidt jeg kan se på tråde her inde, så er der ikke færre der holder aftaler.

Jamen  tak da, dette er ikke en officiel auktion med start og stop tidspunkt, ville bare lægge den op og se om der var interesse herinde, den ryger ikke for 500,- :)  Muligvis, er bare træt af folk der er useriøse på dba, tilbyder alle mulige byttehandler syntes Recordere brugere generelt er lidt mere seriøse :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu