|
(SOLGT) S: Zotac HD-ID33BR med bluray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Studsgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2016 kl. 15:39 |
1 x Atom D525 / 1.8 GHz, 4 GB RAM Virker perfekt. Kan kører med Windows 10. Har tidligere kørt med XBMC 400 Kr, afhentet i Måløv (Kan også sende mod betaling af PP) Redigeret af Studsgaard - 02-Februar-2016 kl. 11:04 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Medfølger riginal indpakning samt vesa beslaget ?
|
|
![]() |
|
Studsgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
Indpakning har jeg ikke mere.
Men vesa beslag og manual har jeg.
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Hvis ikke Hackerjack nupper den, så gør jeg og så tager jeg din Remote med også :-)
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Er det helt normal MS Remote ?
Er evt også meget intresseret :) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Hej Clausols1 Maskine og remote er ikke solgt endnu. Så hvis du vil hente så er vi hjemme idag. Mvh Bjørn Voss Tjæreborgvej 33 2760 Måløv 60593059 (tager gerne mobilpay) |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Edit. "Kom til" at købe en PS4 istedet
![]() Redigeret af bjorno - 31-Januar-2016 kl. 12:31 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Er sikkert for sent på den, men hvis muligt vil jeg gerne købe den
|
|
![]() |
|
FYI!
Forventer at denne er solgt. Har en aftale med en i morgen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |