|
SOLGT. S: |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
Redigeret af miaj - 12-Juni-2013 kl. 21:11 |
|
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Den snupper jeg.
S, Aalborg
|
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Super, PB sendt. |
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Stadig til salg, kun seriøse henvendelser tak.
|
|
![]() |
|
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
Hej
Jeg kan gi' de 900 inkl. forsendelse. Og en kopi af din kvittering, det er vel ikke et problem. Der er jo stadig garanti på.. Henrik |
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Regner med at jeg skal afhente den imorgen middag?Det har vi da aftalt?
|
|
|
|
![]() |
|
Yep, reserveret til dig til vi ses imorgen. |
|
![]() |
|
Okay.
|
|
|
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |