|
Solgt: Samsung BD-D8200N |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jkk1989 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2013 kl. 13:14 |
Har en Samsung BD-D8200N Blu-Ray optager.
Som jeg ikke får brugt længere, den fremstår som ny, ingen skrammer, samt med original emballagde.
De hurtige: - Dobbelt Tuner - 3D Understøttelse - Indbygget Wifi - 250gb Harddisk - Samsung SmartTV
Kom med et bud!
![]() Står i Århus, kan sendes eller afhentes. ![]() Redigeret af jkk1989 - 19-Maj-2013 kl. 10:01 |
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pris-niveau?
|
|
![]() |
|
jkk1989 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
Jeg tænker 1000,- :-)
|
|
![]() |
|
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
Hej
Nu skriver du selv kom med et bud, går ud fra garanti er ude af billedet ? Så vil jeg godt starte med 500 afhentet i dag, forudsat den er i tip top stand, P.S hard disk funktionen er uden betydning for mit vedkommen |
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
![]() |
|
Hejsa, helt fair med bud, dog syntes jeg 500,- virker en smugle useriøst hvis man ser på nyprisen er 2300,-
|
|
![]() |
|
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
Hej
Jeg kan sådan set godt forstå dig, men i dag er det nærmest umuligt og holde penge på noget der har med billede og gøre, så snart man går ud af døren til en butik i dag og det er en eller anden billede fremviser man har købt, ja så er det næsten allerede for gammelt og faldet i pris... Det var også mere bare for at komme igang, du har jo retten til at afslå :) |
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
Kan den afspille MKV og andre videofiler fra USB.
Kan den afspille Netflix DK Kan ikke lige se det på hjemmesiden, men jeg ved at mange Samsung maskiner kan de ting, så måske også denne.
|
|
![]() |
|
Hejsa, Ja, MKV, Divx, xvid, osv ! :-)
Netflix er jeg usikker på, har aldrig brugt SmartHub delen hvor alle apps'ne er i, har udelukkende brugt den som Tv Tuner til projektor. Men syntes jeg kan læse mig frem til på nettet at nogen ser Netflix på den, men hæng mig ikke op på det? |
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
1000,- lyder slet ikke om et dumt prisniveau.
Har selv en D8200 som tuner/bd til min projektor og er rigtig glad for den. Mkv m.m. har den aldrig haft problemer med, men vores kan ikke køre netflix - den er så også fra 2010. Overvejer om vi kunne bruge en ekstra, så det kan være at jeg vender tilbage. Ellers må du have held og lykke med salget! |
|
![]() |
|
Super tak for info, så ved jeg det til hvis folk spørger.
Du siger bare til ;-) |
|
![]() |
|
Gerhardt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 18 |
Jeg har smidt en PM :)
|
|
![]() |
|
xane ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: århus Status: Offline Point: 23 |
er den solgt eller hvad er den budt op til
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |