|
SOLGT: Samsung Galaxy S3 |
Besvar |
Forfatter | |
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-April-2014 kl. 15:16 |
Samsung Galaxy S3 (3G) 16 GB, blå, sælges.
Meget velholdt, og meget let brugt. Overhovedet ingen ridser på skærm, har altid været i cover. Virker upåklageligt, og er opdateret til 4.3 (Ved ikke om 4.4 understøttes). Alt tilbehør medfølger. Kvittering haves ikke, men en følgeseddel som viser det er min. Købt hos Telmore juli 2012. Ikke simlåst (ifølge deres hjemmeside sælger de ikke simlåste telefoner, men jeg har dog ikke prøvet med et andet simkort) Befinder sig i Århus, men jeg sender gerne, hvis køber betaler porto. Pris kr. (Forbeholder mig retten til alt) Redigeret af zemo - 15-April-2014 kl. 17:55 |
|
/zemo/
|
|
bad taste
Junior bruger Oprettet: 17-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Byder dig 600 kr |
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bump
|
|
/zemo/
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6451 |
Funktioner
Tak(0)
|
650
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
zemo
Funktioner
Tak(0)
|
Solgt på dba.dk. Må slettes...
|
|
/zemo/
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |