|
[Solgt] Samsung Yousee boks 3116 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juli-2013 kl. 15:12 |
Hej
Jeg har sådan en dvb-c boks stående, inklusiv original emballage. Var egentlig afsat, men køber har endnu ikke mimret sig sammen til at hente den. Så er nu sat til salg igen. Befinder sig i Søborg. Kan sendes med posten. Redigeret af stenergut - 14-Juli-2013 kl. 21:43 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske er det fordi der ikke er nogen model der hedder 3116
Den skal enten hedde 3126 eller 3106 Hvis du kan sige den rigtige model ( og version type ) evt. med billeder vil det nok være nemmere at sælge
|
|
![]() |
|
cwn9 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Status: Offline Point: 8 |
Som Pony65 skriver, hvilken model er det, samt pris?
|
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Ups, det er 3106, dvs. uden HD optager.
Fin stand, fungerer som den skal. Original emballage medfølger. |
|
![]() |
|
Jeg havde tænkt mig en pris på 250kr.
|
|
![]() |
|
hvad siger du til 200kr. afhentet i aften?
|
|
![]() |
|
Jeg er med på 250kr afhentet i aften :D
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Den snupper jeg for 250.kr afhentet
|
|
![]() |
|
Det er ok, med de 250kr. men ved ikke om det er for sent?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |