recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Sennheiser RS 180
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Sennheiser RS 180

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Sennheiser RS 180
    Sendt: 17-Juni-2015 kl. 15:09
Solgt

Sennheiser RS 180

Jeg har et par Sennheiser til salg, de er 4,5 år gamle, og har været flittigt brugt. Sælges fordi jeg vil skifte til bluetooth. De virker som de skal og er i god stand alderen taget i betragtning.

Der medfølger kvalitets genopladelige batterier og den originale lade stand.

De skal videre, så derfor starter prisen dejligt lavt på 0kr. plus porto/afhentning.

Alle bud er uden porto, kan sendes med gPorto til 49 kr. Afhentning fortrækkes dog, så hvis der er to ens bud så vinder den der kan afhente.

Bud skal forøges med 50 kr.

Aktionen køre til søndag kl.19:00, ved bud i sidste øjeblik forlænges tiden ind til jeg stopper aktionen.

Generelt er jeg ikke fan af folk der prøver at byde over i sidste sekund, så forbeholder mig retten til at sælge til den jeg helst vil. Hvis man ikke bryder sig om dette, så lad være med at byd.

Forbeholder mig retten til alt, også at sælge før tid hvis der kommer et godt bud.

Redigeret af Elmstrom - 18-Juni-2015 kl. 18:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu