|
SOLGT - Shuttle XS35GTV2 |
Besvar |
Forfatter | |
zylichh
Bruger Oprettet: 12-Maj-2012 Sted: København Status: Offline Point: 109 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Februar-2013 kl. 18:31 |
Da jeg ikke får brugt min Shuttle sælges den nu, der er tale om.
1. stk Shuttle XS35GTV2 Specs: Dual Core Atom D525 Nvidia ION 4GB Ram 320GB Harddisk Dvd-brænder Link: http://global.shuttle.com/main/productsDetail?productId=1488 Derudover medfølger et PV01 vesa-beslag, så den kan monteres bagpå et tv/monitor. Den er købt 12-04-2012 hos Computersalg.dk og kvitteringen medfølger. Den er fra ikke-ryger hjem, og virker 100% som den skal. - Ingen byttehandler, i denne omgang. - Befinder sig i Odense M på Fyn - Afhentede bud fortrækkes frem for pp. - Annoncen køre også på andre sites. - Respekter hbo´et. - Ingen OT i tråden. HBO: 800pp Redigeret af zylichh - 10-Februar-2013 kl. 13:34 |
|
zylichh
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen der mangler sådan en lille fætter? - Perfekt til mediecenter, fanless og afspiller 1080p uden problemer
|
|
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
lad os se på det :) skal bare have lidt flere penge imellem hænderne inde jeg lover dig for meget.
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
zylichh
Funktioner
Tak(0)
|
Solgt via. dba.dk - Tråden er hermed lukket.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |