|
solgt slet venligst |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved det er et lowshot, men 8,5 så forsvinder den fra dit hjem idag...
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
Ja det var low :) 9200 og så kan du give mig tid til at lave backup af billeder :) MEGA Billigt :)
|
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
10.000 DKK Budt på DBA og bliver afhentet Torsdag hvis ingen andre bydere Højere.
|
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Ja så var jeg jo ikke hurtig nok :-) Sådan er det når man bliver sendt i arbejde af fruen...
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Ham som er interesseret kommer fra Bagsværd på Sjælland. Og ville komme Torsdag efter den hvis hans bud stadig var højeste. Jeg er stadig villig til at Høre dit bud, da han er inforstået med det er en Aktion. Jeg skulle skrive til ham onsdag hvis hans bud var det vindende. Hvis du bor tættere på og er villig til at gå højere op end de 8500 DKK kan vi muligvis stadig lave en handel. Pengene fra salget skal bruges til ny Windows Bærbar og ville være lidt træt af at miste min arbejdspc i Påsken og stå uden Arbejds PC, når man skal arbejde hjemme. Men du må forstå at jeg er ikke villig til at sælge det hele 1500 DKK under det som han tilbød. Hvis det ikke er Nævnt i Tråden Befinder det hele sig i Galten- Ligger mellem Silkeborg og Århus Dennis
|
|
![]() |
|
Det kan jeg godt forstå, og umiddelbart så er mønt der desværre ikke til at gå over 10, men de 9.2 lyder fair nok, selvfølgelig knap så sjovt for dig, så forstår godt mit bud ikke er attraktivt nok.
Jeg kommer fra Skive og skal til Aarhus torsdag, ved godt hvor Galten ligger, har familie dernede i nærheden... |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Hvis jeg nu skal vente til Torsdag alligevel med at komme af med den, kan jeg jo ligeså godt lade den gå til ham fra Sjælland for 10.000DKK, Han ville komme Torsdag formiddag. Vil gerne sælge den til dig billigere hvis du kan hente den evt idag? Skal vi sige 9500 Dkk afhentet snarest? |
|
![]() |
|
Jeg finder lige ud af hvordan jeg lige får den krejlet... Jeg kan desværre ikke i dag, der er simpelthen for meget så kan ikke rykke 3 timer ud af kalenderen.
Finder lige ud af om det kan passe ind i morgen, evt. hvis vi stikker til Aarhus i morgen... |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Godt, skriv lige når du er blevet klogere så finder jeg evt kasserne osv frem. Skal også lige have maskinen gendannet, med dine brugernavn og password
|
|
![]() |
|
Hej Erik. Er du blevet klogere på om i kom forbi Århus området idag? Med venlig hilsen Dennis
|
|
![]() |
|
Jeg er lige ved at arrangere at få hentet en sofa samtidig med.
Transporteren er lånt, så det er ikke helt umuligt. Vi kører kl 15 i så fald, så er vi ved dig omkring kl 16.15-16.30... |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Super, Prisen er som aftalt 9500 DKK. Har du ønske til Brugernavn og PAssword kan du skrive det til mig i Private, Så opretter jeg det, så den er klar til brug ved afhentning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |