|
solgt slet venligst |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige for at gøre det nemmere for mig, godkender du bankoverførsel når jeg kommer ned til dig?
Og ja, jeg kommer, vi har lige fået verificeret med møbelhuset. |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
Hej godt i kommer, jeg skal bare have pengene kontant, ikke via bankoverførsel. Hvis dette ikke er muligt, bliver vi nød til at aflyse
|
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Det kan sagtens lade sig gøre, det var bare for at spare turen omkring banken inden...
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
Lyder godt vil gerne have dem kontant, vil du skrive når i kører hjemmefra og hvornår i regner med at være her. Skal lige have sat tid at til gendannelsen
|
|
![]() |
|
Super vil gerne have dem kontant. Skriv lige når i kører hjemmefra og hvornår i regner med at være her.
Adresse kan fået via SMS på 26133332
|
|
![]() |
|
Vi er for resten enig om at der er kvittering på ikk?
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Jeg skal se om jeg har noget papir på den. Men som skrevet er den købt igennem medarbejder aftale i Skanderborg kommune og kan ikke huske om der fulgte noget med. Skal tjekke i kassen. Jeg kan sagtens lave en salgs fuldmagt til dig, hvis jeg ikke har andet. Ved den er købt igennem Atea som skanderborg kommune har aftale med
|
|
![]() |
|
Jeg vil rigtig gerne ha noget på den, det er jo lidt dyrere grej, og vil gerne ha så jeg kan få den fikset på garanti hvis der er noget med den.
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Alle papir var i kassen :)
|
|
![]() |
|
Alle papir var i kassen :) |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Kunne I tage den via PB/sms?
![]() |
|
![]() |
|
Hehe hvorfor dog
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |