recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - solgt slet venligst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

solgt slet venligst

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 11:03
Lige for at gøre det nemmere for mig, godkender du bankoverførsel når jeg kommer ned til dig?

Og ja, jeg kommer, vi har lige fået verificeret med møbelhuset.
_____

/Erik
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Erik_A Erik_A skrev:

Lige for at gøre det nemmere for mig, godkender du bankoverførsel når jeg kommer ned til dig?

Og ja, jeg kommer, vi har lige fået verificeret med møbelhuset.

Hej godt i kommer, jeg skal bare have pengene kontant, ikke via bankoverførsel. 
Hvis dette ikke er muligt, bliver vi nød til at aflyse 
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 12:08
Det kan sagtens lade sig gøre, det var bare for at spare turen omkring banken inden...
_____

/Erik
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 12:16
Lyder godt vil gerne have dem kontant, vil du skrive når i kører hjemmefra og hvornår i regner med at være her. Skal lige have sat tid at til gendannelsen 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 12:17
Super vil gerne have dem kontant. Skriv lige når i kører hjemmefra og hvornår i regner med at være her.
Adresse kan fået via SMS på 26133332
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 12:28
Vi er for resten enig om at der er kvittering på ikk?
_____

/Erik
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 12:36

Vi er for resten enig om at der er kvittering på ikk?
Jeg skal se om jeg har noget papir på den. Men som skrevet er den købt igennem medarbejder aftale i Skanderborg kommune og kan ikke huske om der fulgte noget med. Skal tjekke i kassen. 
Jeg kan sagtens lave en salgs fuldmagt til dig, hvis jeg ikke har andet. Ved den er købt igennem Atea som skanderborg kommune har aftale med 
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 12:50
Jeg vil rigtig gerne ha noget på den, det er jo lidt dyrere grej, og vil gerne ha så jeg kan få den fikset på garanti hvis der er noget med den.
_____

/Erik
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 13:08
Alle papir var i kassen :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 13:08

Jeg vil rigtig gerne ha noget på den, det er jo lidt dyrere grej, og vil gerne ha så jeg kan få den fikset på garanti hvis der er noget med den.
Alle papir var i kassen :)

Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 13:12
Kunne I tage den via PB/sms? LOL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 13:40
Hehe hvorfor dog

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu