|
Solgt: Sling pakke "HD" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2015 kl. 17:30 |
Hej
Jeg har en "Sling pakke" til salg. Pakken består af en Slingbox pro HD, en Macab HD-4ct og en WD TV live. Fordelen ved pakken er at Macab DVB-T/C tuneren, modsat mange, er med component ud så du kan sende et billede af rigtig god kvalitet ind i Slingboxen og tage med ud i verden eller bare i sommerhuset. WD TV live er modtager af signalet med Sling App'en installeret (gratis) Jeg kan PT ikke lokalisere fjernbetjeningen men formoder det bare er et spørgsmål om indsats at finde den i gemmerne. Kvitteringer haves på mail. Emballage forefindes ikke men jeg pakker gerne pænt ind og sender hvis køber afholder udgifterne hertil. Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis der ikke indløber et bud jeg anser som fornuftigt. Slingbox: ![]() Macab: ![]() WD TV live: ![]() HBO 1500,- Mvh BS Redigeret af Bschmidt - 04-Juni-2015 kl. 22:22 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fjernbetjeningen er nu fundet. Kom evt. med et bud :-)
Mvh BS |
|
![]() |
|
fllau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 30 |
1.500,- budt - hvor er udstyret?
|
|
![]() |
|
Noteret. I Sydjylland.
Mvh BS |
|
![]() |
|
Skal vi slutte den i morgen kl. 19 sidste bud forlænger 5 minutter.
Kører kun her på siden. Byd løs knejte :-) fllu er PT "tete de la course" Mvh BS |
|
![]() |
|
Sidste chance for at byde ind.
Mvh BS |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |