|
Solgt! Sonos "Connect" ZP80 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2015 kl. 09:02 |
Sonos forgængeren til Connect.
Kvittering haves, et sted. Ganske fin stand. Kr. 1.400
Redigeret af ChristianTT - 07-August-2015 kl. 11:35 |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Befinder sig i Hillerød, men kan medbringes til København :-)
|
|
![]() |
|
Omega71 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-August-2015 Sted: Tversted Status: Offline Point: 3 |
Hej Jeg er interesseret, hvad er alderen på den og er den stadig til salg.
|
|
![]() |
|
Ups.. Sorry
Glemte at skrive at den er solgt
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvad solgte du den til, hvis man må spørge?
Redigeret af Nagash - 08-August-2015 kl. 01:26 |
|
![]() |
|
Det er helt ok. Jeg fik kr. 1.350 for den
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Tak for info. Har selv en ZP80 og en Play 5 + en Bridge, som jeg overvejer meget at sælge, for at skifte til Raumfeld.
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Nagash: jeg køber gerne din zp80
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Nagash. Jeg har en raumfeld connector og vil gerne prøve sonos. Måske vi kan finde ud af noget? Har nemlig TDC play som kun virker med høj bitrate over PC eller sonos. Tidal kører fantastisk med raumfeld.
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |