|
SOLGT: Sonos Play 1, hvid |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2015 kl. 00:35 |
Købt i Hifiklubben 28/7 - gave med kvittering, men jeg har ombestemt mig og vil hellere have en Geneva DAB+-radio med Bluetooth. Er kun lige pakket ud for fremvisning.
Kan returneres til tirsdag, men af nemheds hensyn vil jeg prøve et salg her, så jeg ikke skal køre for at returnere den. Pris 1.400 kr plus forsendelse. Pris i butik nu 1.699 kr. Forbeholder mig ret til alt, også ikke at sælge. Redigeret af Splinten - 12-August-2015 kl. 21:32 |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg napper den gerne for 1400 inkl porto, hvis det kunne fungere. :-)
Betaler også gerne det, hvis du alligevel kom forbi Kbh H på et eller andet tidspunkt? Mvh. Davor
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Vender tilbage i aften. Er på arbejde.
|
|
![]() |
|
Hej Davor
Det er en aftale :-) Beklager jeg ikke fik svaret i går. Lad os tage resten over PB. |
|
![]() |
|
SOLGT!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |