|
SOLGT: Sony A5000 kamera |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2017 kl. 21:10 |
Sony A5000 digitalt systemkamera sælges Sony's anerkendte A5000 (ILCE5000LB) er et yderst kompakt systemkamera fra Sony Alpha-serien med. Tag imponerende billeder med høj opløsning, og optag Full HD-video med stereolyd. 20,1 megapixels APS-C sensor, 1080p/25fps Full HD videooptagelse, 16-50 mm Sony Power Zoom objektiv medfølger. E-mount, 3" skærm som kan vippes, kan tage billeder i JPEG og RAW-formaterne, optisk billedstabilisering. Inklusiv lader og kvittering (købt 19/2-15). Er ikke udgået af Sony's sortiment endnu. Pris: 1.600 kr. eller evt. byd Redigeret af Ravnholdt - 01-Marts-2017 kl. 22:47 |
|
![]() |
|
rainboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Garantien er lige udløbet, så byder 1300.
Jeg går ud fra skærm og linse er i perfekt stand. |
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Hej
Ja, det skulle jeg mene. Jeg har ikke lagt mærke til nogle. Jeg ser lige, om der kommer andre bud, da jeg også har en anden, der skriver. Jeg opdaterer tråden løbende. Med venlig hilsen Redigeret af Ravnholdt - 28-Februar-2017 kl. 23:06 |
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
Byder 1600
|
|
![]() |
|
Hej
Tak for begge bud. Nogle der vil byde højere? Ellers får mtange kameraet. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej
Jeg kan eventuelt smide et 8 GB. SamDisk Ultra SD hukommelseskort, der passer til kameraet oveni - til det højeste bud. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Hej Jeg skriver nu til mtange. Tak for alle bud. Med venlig hilsen
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |