recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt - Sony receiver af ES-model
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt - Sony receiver af ES-model

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt - Sony receiver af ES-model
    Sendt: 12-Januar-2013 kl. 15:17
Hej

Jeg har et begynder anlæg, som jeg ikke bruger, og som jeg derfor muligvis er interesseret i at sælge.

Det drejer som følgende:

Et par System Audio 1750 højtalere. Flot dansk højtalere i smalt design og kirsebærtræ. Har et par enkelte småridser, ikke særligt lange. Virker.

En Sony STR-DA50ES surround receiver. Stort set mint. Virker. Kasse. Manualer.

En Philips BDP-7500SL/12. Skulle virke - har stort set aldrig brugt den. Manualer.

Befinder sig i Hjørring.

Kom og se samt hør.

Forbeholder mig retten til alt.

MMS'er med billeder kan sendes (53763009).

Med venlig hilsen


Redigeret af Ravnholdt - 16-Januar-2013 kl. 16:48
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 16:37
Hej igen

Jeg glemte at skrive højst bud over 3000 kr.

Med venlig hilsen
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 02:41
er du interesseret i en delvis byttehandel med en selvbyg effektforstærker? Jeg bor også i hjørring
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 10:04
Hej

Jeg er desværre kun interesseret i pengene.

Med venlig hilsen
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 10:43
Hej Jacobtoft

Hvor mange penge har du, og kunne du eventuelt have andet at del-bytte med?

Med venlig hilsen
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 13:27
Hej,

Jeg har desværre kun nogle småting liggende ud over ønsket om at skifte effektforstærkeren og 2000 kr. til rådighed.

Mvh.
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 13:31
Hej

Du kan jo komme og kigge på det, så kan vi eventuelt finde ud af et eller andet, delt over to måneder og anlægget "delt" over ligeså.

Tlf. 53763009

Med venlig hilsen
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:07
Hej,

Er du interesseret i at sælge højttalerne for sig? Det er egentlig kun dem, jeg er interesseret i - det andet ville jeg sælge fra alligevel.

Venlig hilsen

Jacob
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:15
Hej

Jeg kan godt sælge højtalerne for sig, men samlet set skal vi stadig over 2000 kr. Eventuelt en højtaler nu og den ande til den første februar. Jeg havde faktisk ikke medregnet rigtigt værdien for receiveren og blu-ray'en for noget særligt nemlig i HBO.

Med venlig hilsen
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:15
Den anden, skulle der stå.
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:18
Hej

Et lignende højtalerpar koster 5000 kr. på dba.dk, hvilket dog nok er lidt højt sat. Blot til oplysning.

Med venlig hilsen
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 14:21
Jeg vil bestemt heller ikke stille spørgsmålstegn til prisen! Jeg går i tænkeboks og vender forhåbentlig tilbage :)

Vh.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu