recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Sony Xperia Z 16 gb. sort HBO 3200 kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Sony Xperia Z 16 gb. sort HBO 3200 kr

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Sony Xperia Z 16 gb. sort HBO 3200 kr
    Sendt: 09-April-2013 kl. 19:32
Hej

Denne Sony Xperia Z Android smartphone topmodel, som er spritny og meget anmelderrost. Telefonen er støv- og vandafvisende med 5" FULL HD skærm, 1.5 GHz quad core processor og et 13 megapixel kamera. 4G netværk virker på telefonen, selvfølgelig.

Smartphonen er fra d. 18-03-2013 og fejlfri - jeg kan i hvert fald ikke finde noget, hverken kosmetisk eller funktionsmæssigt. Hov, den har tre fire lommeridser på bagsiden.

Jeg har låsekoden til mobilen, som formentlig skal indtastes, når et fremmed sim-kort bliver sat i første gang.

Købt via 3, hvor kvitteringen er fra (købt per internet, så det er en følgeseddel).

Fremragende Android smartphone med virkelig gode specifikationer.

Med alt originalt tilbehør, bordlader, kasse og indpakning mv. alt i fineste stand. Headset aldrig brugt.

Jeg bor i Hjørring.

Billeder - se annoncen nedenunder:

http://www.dba.dk/sony-xperia-z-16-gb-ikke/id-1000630507/

Redigeret af Ravnholdt - 21-April-2013 kl. 09:18
Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 20:14
kvittering?
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 20:17
Hej

Ja, se opdateret annonce for information.

Med venlig hilsen
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 20:23
Hej

Information opdateret igen.

Jeg kan sende billeder, hvis du sender mig din e-mail adresse per PM.

Med venlig hilsen
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 21:22
Hej

Annoncen er nu opdateret med link til billeder

Med venlig hilsen
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 15:23
Hej

Eventuel bytte med anden telefon, gerne iPhone, og gerne i så god stand og funktion - eventuel plus penge.

Skal kunne ske på min privatadresse i Hjørring midtby.

Med venlig hilsen

Redigeret af Ravnholdt - 10-April-2013 kl. 15:27
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 16:34
Hej

Salget eller bytte annulleret, da der var manglende interesse, og jeg kan til stadighed desværre ikke gå med til en lavere pris

Ha' en god dag.

Med venlig hilsen
Til top
Morton Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 29-Oktober-2012
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 17:05
Hold da op en lille tålmodighed du har..:)

21 timer, så gad du ikke mere, tror du fremover skal give en salgsannonce lidt længere tid...:)
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 17:07
Hej

Tja, det er sikkert rigtigt. Måske, at jeg er blevet for vant til salg af Apple-produkter, hvor der sjældent går bare flere timer. Plus, at jeg savnede en smartphone, har nemlig kun en backup Nokia C5-00.

Med venlig hilsen

Redigeret af Ravnholdt - 10-April-2013 kl. 17:09
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 15:45
Hej

Nu er en iPhone købt, så salget er genåbnet - og dette bliver ikke fortrudt. Bemærk, første forumpost er opdateret.

Med venlig hilsen
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 13:17
Hej

HBO: 3200 kr.

Med venlig hilsen
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 13:53
Hvor blev billederne af?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu