|
SOLGT: Squeezebox Classic 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quest ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2014 kl. 17:45 |
Under den årlige oprydning fandt jeg min Squeezebox Classic 3, som jeg ikke længere bruger.
Det er den originale fra Slim Devices og der medfølger original emballage. 100% ok og i meget pæn stand - Er der en køber til sådan en ? (bor ved Skanderborg) ![]() Redigeret af Quest - 01-September-2014 kl. 23:45 |
|
Walk slowly; drink lots of water
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Står ikke lige og mangler men en backup kan jeg da godt bruge. 250,- sendt til København?
|
|
![]() |
|
rasmusd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Jeg vil gerne give 300 + Porto. Mvh. Rasmusd
|
|
![]() |
|
Quest ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 116 |
Ok, tak for bud
Jeg lukker "auktionen" i morgen (mandag) kl. 18 |
|
|
|
![]() |
|
Sendt PM / besked til Rasmusd
Tak for bud |
|
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Tillykke med den ☺
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |