|
Solgt! : Squezzebox Duet sælges... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Svelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2013 kl. 23:52 |
Jeg har investeret i en Sonos Play 5, og sælger derfor min Squeezebox Duet.
Prisen er minimum 500, + eventuelle forsendelsesomkostninger.
Jeg modtager bud indtil søndag d. 30. juni
![]() Redigeret af Svelle - 02-Juli-2013 kl. 09:16 |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
alder, stand, kvittering, bopæl und so weiter ? :)
|
|
![]() |
|
Svelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Alderen er vel efterhånden ca 4 år,så der er ikke længere garanti på. Standen er til gengæld så god som ny. Har altid haft lidt blødt velcro påklistret på bagsiden af remoten, så den ikke skulle blive ridset når man lægger den fra sig på forskellige underlag. Den er i sin tid købt i Hifi Klubben i Herning.
Jeg er bosiddende i Holstebro.
|
|
![]() |
|
Op :-)
|
|
![]() |
|
Op igen :-)
|
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
Jeg vil gerne byde 500,- inklusiv fragt
|
|
![]() |
|
Bud noteret, men håber på yderligere respons. Enten her på sitet, eller på dba.dk m.m.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |