|
Solgt: Sunfire TS-EQ10 + Earthquake Q10B |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sea-Hawk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2011 Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2016 kl. 13:30 |
<p ="msonormal"="">True Subwoofer EQ 10 - TS-EQ10. EU-model (230volt-strømforsyning). <p ="msonormal"="">Jeg sælger denne subwoofer. Den er nemmere at placere, end mange andre subs, da den er lille (35x35x35cm) og har indbygget equalizer. <p ="msonormal"="">Kvittering er bortkommet. <p ="msonormal"="">Emballage har jeg delvist. <p ="msonormal"="">Målemikrofon og manual medfølger. <p ="msonormal"="">Subwooferen er udgået af produktion, da standby-strømmen var for høj i forhold til EU nyeste krav. I 2012, hvor jeg købte den lå prisen på mellem 15.000 og 20.000 kr. i Danmark og landene omkring os. <p ="msonormal"="">Subwooferen har som mange af Sunfires subwoofers lidt brum, som man kan høre, hvis der er helt stille. Når musikken/filmen spiller, hører jeg det dog ikke. <p ="msonormal"="">Se links for produktinfo og test. <p ="msonormal"="">http://www.sunfire.com/productdetail.asp?id=9 <p ="msonormal"="">http://hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?articleid=1081&zoneid=3<p ="msonormal"=""> <p ="msonormal"="">Earthquake Quake Q10B<p ="msonormal"=""> <p ="msonormal"="">Skrues fast på undersiden/bagsiden af sofaen eller på et podie din(e) stol(e) eller sofa(er) står på. <p ="msonormal"=""><o:p> </o:p> <p ="msonormal"="">Har respons på 5-70 Hz. Dvs. at du kan mærke dinosaurerne i Jurrasic Park- og maskinerne i Transformers-filmene på en helt anden måde, end du er vant til. <p ="msonormal"=""><span style="mso-spacerun:yes"> </span> <p ="msonormal"="">Bass-shakeren kan supplere en subwoofer, som så kan skrues lidt ned, og er et fornuftigt valg til personen, der bor i lejlighed eller har børn. Bassen ikke fylder hele rummet - men du kan stadig selv mærke den. <p ="msonormal"="">Subwooferen kan også spille på normal styrke, og så kan bass-shakeren understøtte fra 20-30 Hz og ned. Husk at afkoble din stol/sofa fra gulvet. <p ="msonormal"=""><o:p> </o:p> <p ="msonormal"="">Køber du denne af mig, har du brug for en stærk forstærker – eventuelt noget PA.<span style="mso-spacerun:yes"> </span>Enheden kan klare 1000 watt / 8ohm. Jeg har haft 150 watt / 8ohm, og det synes jeg var for lidt til at styre den. Jeg ikke kan afse penge til en kraftigere forstærker, og dette er grunden salg. <p ="msonormal"="">Købt i december 2014 hos Hifistore.dk. <p ="msonormal"=""><o:p> </o:p> <p ="msonormal"="">http://hifistore.dk/taktile-bass-shakere-og-tilbehoer-102/quake-q10b-en-unik-taktil-transducer-p477http://www.earthquakesound.eu/home-audio/bass-shaker-and-accessories/quake-q10b.aspx<p ="msonormal"=""> <p ="msonormal"="">Pris-idé er 7.800 kr. for subben og 2.500 kr. for bass-shakeren.<p ="msonormal"="">Sub skal afhentes. Bass-shakeren kan sendes. <p ="msonormal"="">Kontakt mig gerne her i tråden, på PB eller opkald/sms på 41601410. <p ="msonormal"=""><o:p> </o:p> <p ="msonormal"="">Venlig hilsen Niclas Redigeret af Sea-Hawk - 19-Februar-2017 kl. 20:50 |
|
Panasonic, NAD, Dynaudio og Oppo. Billedtråd
|
|
![]() |
|
Sea-Hawk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2011 Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde egentlig tænkt mig at beholde både subwoofer og buttkicker, men da jeg er kommet op på tre Sub500, synes jeg det er mange penge at have stående i ting, jeg ikke har behov for.
Jeg er derfor igen frisk på salg. Nye priser har jeg sat til hhv. 6.500 kr. og 2.200 kr.
|
|
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Byder 1.500 for din Quake.
vh. Rasmus
|
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Hej Rasmus. Vi skal tættere på udbudsprisen - eller får den bare lov til at blive på sofaen indtil jeg finder en billig forstærker :) |
|
|
|
![]() |
|
Thomsen85 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2014 Sted: Hatting Status: Offline Point: 7 |
byder 7k for dem begge :)
|
|
![]() |
|
Hej Thomsen,
De er begge solgt. Jeg havde dog ikke fået markeret dem som solgt herinde, da jeg havde glemt annoncen. Det beklager jeg. Vh. Niclas Redigeret af Sea-Hawk - 19-Februar-2017 kl. 20:51 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |