|
solgt - Synology Nas server DS211J |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2015 kl. 11:16 |
Velholdt NAS server sælges, da mit brug har ændret sig totalt (læs bruger ikke længere lokal server til mine filer)
Synology DS211J 2 x 1,5TB harddiske (WD15EADS) Opdateret med seneste software: DSM 5.2-5592 Update 4 Bud over kr 1.000 modtages Befinder sig i Kirke Såby ved Roskilde, men kan sendes for købers regning Redigeret af Nikodk - 17-September-2015 kl. 19:28 |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hov husk at købe denne
:-) |
|
![]() |
|
PeterIvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
Jeg byder 1000,- :-)
/P |
|
![]() |
|
første bud er kommet - lad os sige vi lukker for bud i morgen ved samme tid.
Byd pænt |
|
![]() |
|
går ud fra du stadig er på denne? jeg begynder nemlig at tømme den for data nu, så den er frisk og tom til dig... |
|
![]() |
|
PeterIvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 93 |
jeps... jeg er stadig klar!
/P
|
|
![]() |
|
Solgt til PeterIvan
|
|
![]() |
|
PeterIvan - tjek lige dine beskeder :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |