|
Solgt: tablets & minipc |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
500 + PP for Intel Computer Stick.
|
|
|
|
![]() |
|
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
Regner med det kun er den ene, så det ikke er 2000kr ;) Noteret. Jeg vil sige dette overstiger de 500kr for Nexus'en alene, så dette bud fører :)
|
|
![]() |
|
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
Noteret :)
|
|
![]() |
|
Kommer vist ikke flere bud, så jeg lukker den her, jeg sender PB til jer med bud :)
|
|
![]() |
|
Nextnx ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2010 Status: Offline Point: 29 |
Jeg var helt væk i arbejde de dage, så helt fint du fik et bud og ikke skulle vente på mig :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |