recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Total lydløs HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Total lydløs HTPC

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 03:39
Jeg kunne godt være interesseret.
Hvor bor den henne?
Kan den eventuelt sendes?
Følger der fjernbetjening med?
Kan den afvikle xbmc uden problemer med 1080p mkv?
Kan den outputte hd lyd via hdmi?

Vh. Michael
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2011
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 04:47
Den bor i Holstebro.
Jeg er meget i tvivl om den kan sendes. 1. Det er en pc, og den er samlet, så kan nemt gå i stykker med fragt. 2. Den vejer 15 kg. og jeg ved ikke om der er nogen der kan sendes ved med den vægt, andet end en fragtmand, og det er dyrt.

XBMC går jeg stærk ud fra. Har kørt Win 7 med media center, og det er et mere krævende software end dit. Men ja til alt det andet, bortset fra lyd via hdmi. Der ved jeg det ikke. Jeg har aldrig brugt/undersøgt om den kan det.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 06:02
Okay. Den skal i hvert fald sendes hvis det er.
Har du mulighed for at teste om den kan sende lyd via hdmi?
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:15
Den nupper jeg lige og svare på.

Link til mobo http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM2Plus/M3AHHDMI/#specifications

Den er baseret på et ATI 3200 GFX, og ja den understøtter lyd over HDMI, men hvis det er Openelec Xbmc vi taler om tro jeg ikke den virker lige ud af kasse.

Det er nogen super lækkere computer som eks MM vission lavede på et tidspunkt.
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Den nupper jeg lige og svare på.

Link til mobo http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM2Plus/M3AHHDMI/#specifications

Den er baseret på et ATI 3200 GFX, og ja den understøtter lyd over HDMI, men hvis det er Openelec Xbmc vi taler om tro jeg ikke den virker lige ud af kasse.

Det er nogen super lækkere computer som eks MM vission lavede på et tidspunkt.

Jammen mange tak for svarBig smile Så fik vi løst det.

Ja, de er super lækre, og er det stadig, virkelig noget rubrust isenkram der bare holder, og kan køle.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:32
Er der mulighed for at indsætte eksternt grafikkort og et ekstra PCI-E kort (USB3.0)? Har lidt svært ved at finde hoved og hale i hvad der er mulighed for at udbygning i kabinettet.
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:36
1 x PCIe x16 (Support PCIe 2.0 / 1.0 Architecture ) 
2 x PCIe x1 
3 x PCI 2.2 

Så ja, der er ligeså mange udvidelses mulighedder som i en alm. pc.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:36
Det lyder godt. Hvor længe kører auktionen?

Edit: Og hvad vil den koste at sende med GLS? (Hvor meget fylder den)
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/520004_-pakke-shop-priser.htm

Redigeret af mkirkelund - 11-Januar-2013 kl. 08:38
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:42
Mht. forsendelse, så kan jeg se at kabinettet vejer alene 17 kg. derud over kommer komponenterne i pc'en, så hvad vægen er præcis er jeg ikke klar over, og har heller ikke mulighed for at veje denUnhappy
Post DK, og GLS må der kun sendes MAX 20 kg. så er ligt bange for dette er for lidt. Hvis det er nok, koster det 154, så skal du selv hente den på posthuset, og 170 for at få den leveret hjem til dig.
TNT kan man godt sende den med, ved dog ikke hvordan man pt. gør dette, meen, det koster så lige 338.-
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:42
GLS 150.- hvis den er på max 20 kg......

Redigeret af QaxXxuZ - 11-Januar-2013 kl. 08:43
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:44
Pil lige disken fra, og bak den ind i skum alene...  De kaster en del med pakkerne :P
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:47
Billeder: http://www.hfx.dk/hfxclassic.htm
Det er den grå model
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu