recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Total lydløs HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Total lydløs HTPC

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2011
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Pil lige disken fra, og bak den ind i skum alene...  De kaster en del med pakkerne :P

Hvad for en disk?

Og ja, der bliver kastet med pakkerne, har både arbejdet for GLS og TNT, så du kan tro jeg ved hvordan pakker behandlesDead
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:49
Vi kører resten af dagen, og så slutSmile

Hvad vil du byde Benjamin7

Edit: sorry, du har jo budtLOL

Redigeret af QaxXxuZ - 11-Januar-2013 kl. 08:50
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:50
Overså jeg lige :) Ingen disk :P, så ingen problemer der.

Anyway jeg byde også på en anden inde herinde, og bruge min lørdag efter middag på at køre efter en. 
Så jeg skal have et bud i hus der :).
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Overså jeg lige :) Ingen disk :P, så ingen problemer der.

Anyway jeg byde også på en anden inde herinde, og bruge min lørdag efter middag på at køre efter en. 
Så jeg skal have et bud i hus der :).

Så kører vi til lørdag med bud for din skyldWink
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af QaxXxuZ QaxXxuZ skrev:

GLS 150.- hvis den er på max 20 kg......

Mon ikke det kan lade sig gøre så.Smile

Er det original strømforsyning som medfølger?
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 09:48
Tja, man kan vist ikke kalde noget originalt i en pc... Men den er passiv, altså ingen blæsere.
Vil du give et bud?
Tror godt den kan sendes...
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 09:52

Tja, man kan vist ikke kalde noget originalt i en pc... Men den er passiv, altså ingen blæsere.
Vil du give et bud?
Tror godt den kan sendes...

Jeg vender lige tilbage inden lørdag aften, da det ikke nødvendigvis er til mig. Men den er meget interessant.

Følger der fjernbetjening med?
Til top
dabp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Sweden
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dabp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 11:53
Nu har jeg kigget tråden igennem og jeg kan se der bliver nævnt at der sidder dæmpet disk i, og derefter ingen disk?
Så hvad sidder der rent faktisk i? :)
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 14:48
Der sidder en box, du kan sætte en HDD i, som dæmper lyden fra en HDD, hvis ikke man da sætter en SSD i jo. Men du kan jo ikke læse noget om HDD eller GB/TB nogen steder. Så det burde ikke være visvisende.
Til top
dabp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Sweden
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dabp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 19:37

Der sidder en box, du kan sætte en HDD i, som dæmper lyden fra en HDD, hvis ikke man da sætter en SSD i jo. Men du kan jo ikke læse noget om HDD eller GB/TB nogen steder. Så det burde ikke være visvisende.

"Eneste roterende del er pladen på Harddisken(som også er dæmpet)"

Tja, det kan da diskuteres, men held og lykke med salget :)
Til top
QaxXxuZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér QaxXxuZ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 19:48
Arr. Sorry. det er mig der har DUMMET mig. Det retter jeg ligeWink
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 20:39
Hej.

Jeg Trækker mig igen fra kampen, fik et bud på en Hiper jeg også havde budt herinde på som jeg fik kl 17 :)

Håber da ikke det ødelægger for meget :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu