|
Solgt: Total lydløs HTPC |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad for en disk? Og ja, der bliver kastet med pakkerne, har både arbejdet for GLS og TNT, så du kan tro jeg ved hvordan pakker behandles
![]() |
|
![]() |
|
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
Vi kører resten af dagen, og så slut
![]() Hvad vil du byde Benjamin7 Edit: sorry, du har jo budt
![]() Redigeret af QaxXxuZ - 11-Januar-2013 kl. 08:50 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Overså jeg lige :) Ingen disk :P, så ingen problemer der.
Anyway jeg byde også på en anden inde herinde, og bruge min lørdag efter middag på at køre efter en. Så jeg skal have et bud i hus der :). |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Så kører vi til lørdag med bud for din skyld
![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Mon ikke det kan lade sig gøre så. ![]() Er det original strømforsyning som medfølger?
|
|
![]() |
|
Tja, man kan vist ikke kalde noget originalt i en pc... Men den er passiv, altså ingen blæsere.
Vil du give et bud? Tror godt den kan sendes...
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg vender lige tilbage inden lørdag aften, da det ikke nødvendigvis er til mig. Men den er meget interessant. Følger der fjernbetjening med?
|
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
Nu har jeg kigget tråden igennem og jeg kan se der bliver nævnt at der sidder dæmpet disk i, og derefter ingen disk?
Så hvad sidder der rent faktisk i? :) |
|
![]() |
|
Der sidder en box, du kan sætte en HDD i, som dæmper lyden fra en HDD, hvis ikke man da sætter en SSD i jo. Men du kan jo ikke læse noget om HDD eller GB/TB nogen steder. Så det burde ikke være visvisende.
|
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
"Eneste roterende del er pladen på Harddisken(som også er dæmpet)" Tja, det kan da diskuteres, men held og lykke med salget :) |
|
![]() |
|
Arr. Sorry. det er mig der har DUMMET mig. Det retter jeg lige
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hej.
Jeg Trækker mig igen fra kampen, fik et bud på en Hiper jeg også havde budt herinde på som jeg fik kl 17 :) Håber da ikke det ødelægger for meget :) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |