|
Solgt, tråden er lukket... |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2012 kl. 17:01 |
Sælger en spritny ubrugt Philips HD8856 espressomaskine. Alt medfølger, også kvittering.
Læs mere om den her; Befinder sig i Aalborg men kan også sendes. Sælges til 7000 kr.
Redigeret af Jakabov - 17-Oktober-2012 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er maskinen med dansk eller udenlandsk garanti?
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Den er med dansk garanti, den er købt ved Befro.
Redigeret af Jakabov - 01-Oktober-2012 kl. 09:09 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Du skal nok lidt ned i pris. Hvis det ellers er den rigtige jeg har fundet står den til 5500 ved befro:
http://www.befro.dk/shop/search-1.html?keyword=HD8856 /ask |
|
![]() |
|
Hmm godt spørgsmål jacobask, skal lige have tjekket op på om det er den rigtige.
Virker ihvertfald underligt at der skulle være så stor prisforskel ift. priserne her; Redigeret af Jakabov - 01-Oktober-2012 kl. 09:29 |
|
![]() |
|
vittrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2012 Status: Offline Point: 5 |
Kunne måske godt bruge sådan en - kan du finde noget at bytte med på www.audiocompagniet.dk så er jeg klar!
Søren
|
|
![]() |
|
Har nu fået tjekket hjemme og det er den model du linker til jacobask. Efterfølgende var jeg så inde og tjekke igen på befro og kan så se at de har rettet prisen nu, så jeg tror at det er en prisfejl. Andet giver hellere ikke mening ift. de andre butikkers priser.
Vittrup, desværre ingen mangler pt. :-(
Redigeret af Jakabov - 02-Oktober-2012 kl. 09:02 |
|
![]() |
|
vittrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2012 Status: Offline Point: 5 |
Vittrup, desværre ingen mangler pt. :-(
Det kunne jo være, at der var noget der fristede - men jeg er fortsat interesseret, hvis vi kan finde den rigtige kontantpris...
|
|
![]() |
|
Hvad er den rigtige kontant pris så? Ved hurtig handel kan vi sige 6500 kr men længere ned vil jeg ikke.
|
|
![]() |
|
Andre interesserede?
|
|
![]() |
|
Jeg springer fra ved kontant, men bytter stadig gerne med hi-fi...
|
|
![]() |
|
Desværre, mangler ikke noget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |