|
Solgt, tråden er lukket... |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hurtig handel - 6000 kr.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Skal væk, her og nu pris 5500 + forsendelse, ellers beholdes den.
Redigeret af Jakabov - 11-Oktober-2012 kl. 14:53 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Kan give 4000 i kontant handel, men mere har jeg ikke desværre..
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Det går den ikke for desværre.
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
jeg har en noname maskine som er helt ny til salg, den kan i købe for 400,- send en pb, sorry for hijack men tager nok ikke dine kunder med min lave pris.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Helt i orden, du skulle have chancen, held og lykke med salget :)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Helt i orden, takker.
|
|
![]() |
|
onkelfarmor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2010 Sted: 242 Status: Offline Point: 25 |
Byder 4.500. Det er sidste års model.
|
|
![]() |
|
Uanset så er det stadig en kaffemaskine, ikke et Samsung LED-tv. :-) 5000 vil jeg gå med til, så er den absolutte smertegrænse også nået.
|
|
![]() |
|
onkelfarmor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2010 Sted: 242 Status: Offline Point: 25 |
Kunne da være cool med indbygget tv :-)
4.700 kr. - så henter jeg den i Aalborg og du slipper for bøvl med forsendelse. |
|
![]() |
|
Jeg har faktisk lige kigger og den er faktisk 3D, man kan se den fra alle sider af. :-)
Siger vi 4800 kr. og lukker den her?
|
|
![]() |
|
Deal. Send pm, så aftaler vi nærmere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |