|
Solgt: TV bænk, Skovby med Remote Link |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2015 kl. 09:43 |
<p style="margin: 0px 0px 10px; color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;">Tv bænk, Skovby, b: 106 d: 49 h: 63<p style="margin: 0px 0px 10px; color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;">Sæbebehandlet træ med Remote link, så receiver osv kan fjernbetjenes ved lukket låge. 3 skuffer og 2 hylder. Pænt og velholdt. Nypris 7000 kr. Kan søges på DBA under: Tvreol, Skovby, b: 106 d: 49 h: 63<p style="margin: 0px 0px 10px; color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;">Kan afhentes i Herlev
Redigeret af aleph - 14-September-2015 kl. 08:09 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan man ik! Lav et klikbart link!
![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det virkede ikke i søgefeltet at skrive tv reol osv. Mine egne annoncer finder jeg heller ikke så let, da de hopper 15 sider tilbage om dagen. Men kan se dem på MINE SIDER, og betale oprykning i et væk
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Søger man på dba på "Tvreol, Skovby, b: 106 d: 49 h: 63" dukker der kun en annonce op..... Klaus |
|
![]() |
|
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Havde lidt svært ved at lave link, så tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
Forøvrigt, sat til kr 2000, men kom gerne med bud
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvorfor? Du skriver blot (url) (/url) omkring dit link, hvor "(" og ")" er udskiftet med "[" og "]". M.v.h. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
ville dog være nemmere hvis man bare pastede et link og den selv oprettede et klikbart link
|
|
![]() |
|
Jeg sad med min IMAC og søgte i Safari og kunne ikke, med min ringe evner, finde link. I google ingen problemer:
http://www.dba.dk/tvreol-skovby-b-106-d-49/id-1018240968/ mvh Kim |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |