|
SOLGT: Tv-Bord i Massiv 40mm Smoked eg - Ny pris |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
jimbo312 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2014 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har brug for et par dage til at overveje den økonomiske del. Btw, er der nogle skader i form af mærker og lign?
Ellers omkring 3000 :D |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Det har ingen skader. Jeg har dog som beskrevet lavet et hul i bunden, i den side hvor der på billedet er subwoofer. Så du kan trække kabler derind.
Ellers ingen fejl.
Redigeret af Bromberg5 - 04-Januar-2015 kl. 12:42 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Bump - Ingen interesse for dette lækre tv bord:)
|
|
![]() |
|
Jeg har besluttet at lade bordet fortsat være til salg da jeg anskaffede mig andet alligevel - Så kom glad:)
|
|
![]() |
|
op for den da.. Virkelig ingen interesse i det her fede tv bord?
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
OFF topic.
Hvilken holder er det du har til ipad? Samt fødderne til højtalere?
|
|
![]() |
|
De "fødder" dali'erne står på er bare dørstoppere med noget filt og klister. iPad holderen er en gave jeg har fået, så det ved jeg faktisk ikke.
|
|
![]() |
|
Skal vi bumpe den her:-).
Lad mig i samme omgang sige jeg sagtens kunne være frisk på en byttehandel af en eller anden art med noget sjovt:-) |
|
![]() |
|
Puha det er hårdt at være tv-møbel pusher:)..
I en budrunde hvor skal vi starte så?
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Ipadholderen kunne godt ligne en fra Aluminimo.dk
|
|
![]() |
|
Det er det egentlig nok også. Det siger mig noget nu:)
|
|
![]() |
|
Bump - byttehandler har interesse
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |