|
Solgt Ubiquiti UniFi UAP-AC-LR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2017 kl. 19:50 |
Enterprise trådløs access point med Long Range, Dual Band 802.11 a/b/g/n/ac, 2.4 GHz med op til 450 Mbps & 5 GHz med op til 867 Mbps, op til 183 meter, passiv PoE adapter medfølger, inkl vægmonteringsbeslag. Sælges da jeg ikke kunne få den til at passe ind i mit netværk (et fejlkøb fra min side) alt følger med, virker, under et halv år gammel. pris 700kr. Redigeret af janse - 01-Februar-2017 kl. 19:31 |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor i landet?
jeg har netop erhvervet mig en ubiquity security gateway og et uap-ac-lr er netop sådan et AP jeg står og mangler. har faktisk en dlink DIR-880L router til salg herinde som evt kunne indgå i noget bytteværk hvis du mangler sådan en fætter?
Redigeret af Moerkbak - 29-Januar-2017 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
janse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Jeg bor mellem Randers og Viborg.
Lige nu mangler jeg ikke noget udstyr så jeg vil helst ikke bytte. |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Hej,
ok - hopper fra så. Der er så lidt prisforskel til et nyt at jeg hellere vil have et nyt. kan vi ramme 650 inkl fragt ville jeg være interesseret. Men kan se at du har fast pris. |
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Hvis der følger kvittering med, og du skal til Randers,
så vil jeg godt give 650,- afleveret på min adr i Randers. |
|
![]() |
|
det kan vi godt sige, jeg kommer forbi Randers næsten hver dag.
|
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Lyder fint. Sender PB.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |