recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt Ubiquiti UniFi UAP-AC-LR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt Ubiquiti UniFi UAP-AC-LR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt Ubiquiti UniFi UAP-AC-LR
    Sendt: 29-Januar-2017 kl. 19:50
Enterprise trådløs access point med Long Range, Dual Band 802.11 a/b/g/n/ac, 2.4 GHz med op til 450 Mbps & 5 GHz med op til 867 Mbps, op til 183 meter, passiv PoE adapter medfølger, inkl vægmonteringsbeslag.
Sælges da jeg ikke kunne få den til at passe ind i mit netværk (et fejlkøb fra min side)
alt følger med, virker, under et halv år gammel.
pris 700kr. 

Redigeret af janse - 01-Februar-2017 kl. 19:31
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 20:41
hvor i landet?

jeg har netop erhvervet mig en ubiquity security gateway og et uap-ac-lr er netop sådan et AP jeg står og mangler.

har faktisk en dlink DIR-880L router til salg herinde som evt kunne indgå i noget bytteværk hvis du mangler sådan en fætter?

Redigeret af Moerkbak - 29-Januar-2017 kl. 20:42
Til top
janse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 05:39
Jeg bor mellem Randers og Viborg.
Lige nu mangler jeg ikke noget udstyr så jeg vil helst ikke bytte.
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 08:46
Hej,

ok - hopper fra så. Der er så lidt prisforskel til et nyt at jeg hellere vil have et nyt. kan vi ramme 650 inkl fragt ville jeg være interesseret. Men kan se at du har fast pris. 

Til top
multibear Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2006
Sted: Randers
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multibear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 11:39
Hvis der følger kvittering med, og du skal til Randers,
så vil jeg godt give 650,- afleveret på min adr i Randers.
Til top
janse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 19:51
det kan vi godt sige, jeg kommer forbi Randers næsten hver dag.
Til top
multibear Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2006
Sted: Randers
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multibear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 22:16
Lyder fint. Sender PB.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu