|
SOLGT: Ubiquity Amplify HD Mesh system |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2022 kl. 14:40 |
Hej,
jeg har et Ubiquity Amplify HD Mesh system (1 Mesh router og 2 Mesh punkter) til salg. Fungerer selvfølgelig helt som det skal. ![]() ![]() Er sat til salg i DBA til kr. 1200,- , men der ydes selvfølgelig rabat til medlemmer af Recordere ![]() så kom endelig med et fornuftigt bud Befinder sig i 8300 Odder Redigeret af 9els1 - 20-Maj-2022 kl. 10:24 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan der komme flere enheder på hvis man køber dem seperat. Tillader mig st byde 800
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
Hej,
kan man tilføje flere Mesh punkter efter behov Hvis vi kan sige 900 kr + fragt har vi en aftale 😊
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Jeg vil da gerne smide 900 pp.
Kunne godt tænke mig at se hvordan det kører i forhold til M9
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
det må du gerne komme med en anmeldelse af da jeg ville gøre det samme :)
Så det er helt fair med mig
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Ha ha ha ja, det er to gode systemer.
Jeg er som sådan fint tilfreds med M9. Jeg er bare lidt træt af, at de ikke har indbygget strømforsyningen. Redigeret af bjorno - 19-Maj-2022 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
Hej Bjorno, sender lige en pb
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |