recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Vogels VLB 200 vægbeslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Vogels VLB 200 vægbeslag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Vogels VLB 200 vægbeslag
    Sendt: 27-Januar-2017 kl. 20:40
Vægbeslag til højttalere.
Købt 6/9 2016 ved AV Cables.
Kvittering haves.
Alt er som nyt (undtagen emballagen :) ) - fik dem aldrig sat op.

Det var til baghøjttalerne i mit surroundsetup, men da jeg har droppet surround til fordel for stereo, sælges Vogels VLB 200 nu.

Nypris: 429,- plus 29,- i fragt

Din pris: 200,- plus fragt.

Citat fra AV Cables hjemmeside:

"Kraftigt universal højttalerbeslag fra Vogels der passer til større reolhøjttalere på op til 20 kg.

Beslaget er forsynet med en kraftigt dreje og vippe funktion, så højttaleren kan drejes i den ønskede vinkel, hvor den fastspændes. På dette beslag spændes højttaleren fast i bunden, dvs. der skal ikke skrues noget fast i bagsiden af højttaleren.

Pakke af 2 stk.

Teknisk data.
Farve: Sort
Tilt: 15 grader
Turn: 90 grader
Max vægt: 25 kg"

Se her:
https://www.av-cables.dk/universal-hoejttalerbeslag/vogels-200-vaegbeslag-til-reolhoejttalere-20-kg.html

Edit: Bor centralt i Randers C.

Redigeret af -Henrik- - 31-Januar-2017 kl. 21:51
Til top
SuperTau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Fredericia
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperTau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 08:18
200,- incl fragt, så snupper jeg dem
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af SuperTau SuperTau skrev:

200,- incl fragt, så snupper jeg dem

Tak for budet Smile

Der var dog en, der skrev en pm allerede i går, så ham skal jeg lige høre ad først, om det skal ende i et salg eller hvad, hvilket jeg er i gang med. Jeg skal nok give lyd, når der er en afklaring med det Smile
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 21:50
Solgt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu