|
Solgt: Vogels VLB 200 vægbeslag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2017 kl. 20:40 |
Vægbeslag til højttalere.
Købt 6/9 2016 ved AV Cables. Kvittering haves. Alt er som nyt (undtagen emballagen :) ) - fik dem aldrig sat op. Det var til baghøjttalerne i mit surroundsetup, men da jeg har droppet surround til fordel for stereo, sælges Vogels VLB 200 nu. Nypris: 429,- plus 29,- i fragt Din pris: 200,- plus fragt. Citat fra AV Cables hjemmeside: "Kraftigt universal højttalerbeslag fra Vogels der passer til større reolhøjttalere på op til 20 kg. Beslaget er forsynet med en kraftigt dreje og vippe funktion, så højttaleren kan drejes i den ønskede vinkel, hvor den fastspændes. På dette beslag spændes højttaleren fast i bunden, dvs. der skal ikke skrues noget fast i bagsiden af højttaleren. Pakke af 2 stk. Teknisk data. Farve: Sort Tilt: 15 grader Turn: 90 grader Max vægt: 25 kg" Se her: https://www.av-cables.dk/universal-hoejttalerbeslag/vogels-200-vaegbeslag-til-reolhoejttalere-20-kg.html Edit: Bor centralt i Randers C. Redigeret af -Henrik- - 31-Januar-2017 kl. 21:51 |
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
200,- incl fragt, så snupper jeg dem
|
|
![]() |
|
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Tak for budet ![]() Der var dog en, der skrev en pm allerede i går, så ham skal jeg lige høre ad først, om det skal ende i et salg eller hvad, hvilket jeg er i gang med. Jeg skal nok give lyd, når der er en afklaring med det ![]() |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |