|
[solgt] WD TV Live HD media player |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
matx2008 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2014 kl. 13:25 |
Fungerer perfekt og har "ædt" alt jeg har smidt efter den. Også 1080p materiale streamet fra nas.
Der medfølger strømforsyning og fjernbetjening. Der kan evt. medfølge netkabel og hdmi-kabel.
Det er denne model: http://www.computerworld.dk/art/11311/test-genial-hd-boks-til-din-fladskaerm HBO: 250 Kan afhentes i kbh NV eller sendes. Redigeret af matx2008 - 01-September-2014 kl. 13:46 |
|
![]() |
|
matx2008 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
up
|
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Vil sælge den for 250 inkl porto??
|
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
![]() |
|
Så skidt. Skal bare af med den.
Smider dig en PM. |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
hvis den har netflix og den stadig er til salg vil jeg gerne købe den :)
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Giver lige auoer en chance for at svare på pm
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
helt fint :)
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |