|
SOLGT: Xbox 360 Slim m. Kinect |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2014 kl. 11:39 |
Har en Xbox 360 slim (sort) med 120gb hdd (er blevet skiftet) og kinect som jeg gerne vil sælge Alt er i fin stand og fungerer 100%.
Sættet indeholder udover ovenstående 3 wireless controllere, headset, HDMI kabel, og en bunke spil. bl.a: Gears of War 2 Bioshock 2 FIFA 14 Mafia 2 Asassins Creed 2 Kinect Sports Kinect Adventures Call of Duty Black Ops Lips ink. 2 mikrofoner Scene It ink. 4 buzzers 1200,- Redigeret af Davidp - 10-Oktober-2014 kl. 10:00 |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet ?
Hvilken version af slim er det præcist? |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Hej.
Den befinder sig i Kastrup. Hmm, version. Du tænker på størrelsen af HDD? Det var oprindeligt en 250GB version, men den har fået skiftet harddisk undervejs. Chekker lige størrelsen når jeg kommer hjem. Husker det desværre ikke på stående fod.
Redigeret af Davidp - 18-August-2014 kl. 09:20 |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Hejsa :-)
Jeg tænker på hvilket modelnummer, og subsekvent hvilket dvd-rom drev der sidder i maskinen. Se dette billede: http://i.imgur.com/jQuTN.jpg vh Rasmus |
|
![]() |
|
Oooookay. Jeg chekker når jeg kommer hjem
![]() |
|
![]() |
|
Hej igen,
Ifølge billedet er det Liteon drever som sidder I min xbox. HDD er 120 GB. |
|
![]() |
|
Op!
|
|
![]() |
|
Op op. Bud modtages!
|
|
![]() |
|
Jeg vil godt byde kr. 1.000
Kan afhente på Sjælland i morgen eller onsdag, alternativ skal den sendes, om muligt - det vil jeg godt betale for. vh Rasmus
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Bump. Nogen interesserede til 1500,-?
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |