|
Solgt: Xbox one + tilbehør |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2017 kl. 22:18 |
|
Xbox+tilbehør solgt.
Redigeret af dimzen - 20-April-2017 kl. 20:50 |
||
![]() |
||
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har lige solgt en magen til for kr. 750 og kinetic ved siden af for 200. 1000 er nok mere realistisk
|
||
![]() |
||
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
|
Er det en S ?
|
||
MORE BASS
|
||
![]() |
||
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
|
Takker for info :)
Nej, så ville den nok være lidt mere værd ;)
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jeg har lige solgt en med 2x controller men ingen Kinnect til 1000kr lige ud. Der var også 3 gamle spil med, som ikke var tilskrevet nogen værdi.
|
||
![]() |
||
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
|
Jeg vil godt give 300pp for kinect og de 2 spil, der passer til :-)
|
||
![]() |
||
|
Noteret, vil dog helst sælge det samlet :)
|
||
![]() |
||
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
|
Hej fint. Det kan jeg godt forstå :-) Sig til, når det bliver aktuelt :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |